Hlavní menu

Volební program

Strana Toryové je jednou z nejstarších politických stran v Evropě, jejíž vznik se datuje do druhé poloviny 17. století v Anglii. Částečně se z této politické strany etablovala a vznikla dnešní Britská konzervativní strana.
V dubnu 2014 byla založena tato politická strana v České Republice pod názvem Toryové, jejíž primárním cílem je prosazovat zájmy křesťansko - konzervativních zásad jednotlivce a národní suverenitu státu.
Logickým krokem tudíž bylo vytvořit volební program, vycházející z těchto zásad, hájící svobodu jednotlivce, práva a pořádku s jasnými definovanými opatřeními, kterými lze tento program uskutečnit.
Dovolte nám představit volební program a kandidáty strany Toryové/ TOR do komunálních voleb a voleb do Senátu ČR 2014.
Víme, že uspět ve volbách a přesvědčit voliče o tom, že právě ten její volební program je ten správný, je velmi těžké, avšak za každým úspěchem je kus práce. Pracujeme společně pro úspěch nás všech, ať je naše město čisté, bezpečné a bohaté.
Jsme skuteční, žijeme zde, bydlíme, pracujeme a osud města nám není lhostejný.
Věříme, že náš program, kandidáti do zastupitelstva a Senátu jsou tím nejlepším a že se rozhodnete pro nás.

Pojďme to společně zkusit!

Číst dál: Volební program

Toryové Ostrava

Zásadní problém města spatřujeme v tzv. umrtvení centra včetně odlivu mladých a jeho následném oživení.
• Budeme iniciovat okamžité zavedení minimálního nájemného nebytových prostor v majetku města, které se musí přizpůsobit možnostem živnostníků. (od 150 Kč/m2)
• Prosadíme kamenné značkové obchody, restaurace a galerie, a ne zástavárny, second-handy a vetešnictví.
• Předzahrádky v létě zdarma, za úklid sněhu v zimě.
• Možnost parkování v centru zdarma a snížení cen residenčního parkování.
• Maximální podpora řemeslníků, živnostníků a podnikatelů z Ostravy, ucházejících se o městské zakázky a služby.
• Přivedeme turisty do města, ať se zde mohou aspoň dvě noci zdržet a přinést našim živnostníkům tržby a oživení.

Posuďte sami, zda nenastal prostor pro vytvoření „nové dominanty“ města.

Ti z Vás, kdo cestují, dozajista vědí, že v každé destinaci jdete jako turisté za nějakou dominantou (Pyramidy, Eiffelova věž, Socha Svobody, aquaria v Barceloně, umělý ostrov v Berlíně, atd.)
Na takovouto dominantu je vázána spousta subjektů jako hotely, restaurace, obchody a v neposlední řadě i doprava. Tyto aktivity přinesou zisk i nová pracovní místa.
Je čas otevřít diskusi, zda je pro takovýto projekt vhodná doba.

 

FacebookG+TwitterRSS